fredag 16 oktober 2009

Åhhhhhh vad dålig jag är på att uppdatera!

Det verkar inte som om jag har timmar nog på mitt dygn just nu. Att jobba 80%, plugga 100% samt att jag bokat in mig på jul och hantverksmässan verkar inte vara den bästa kombinationen. JAg ska med jobbet vara med på Skolforum under tre dagar. det var jag som anmälde oss och det ligger ju i mitt jobb att visa och prata om vår verksamhet så jag får skylla mig själv. P åker till Washington i en vecka nu så jag kan ägna mig åt precis vad jag vill, virka djur och ha pappersspill i hela huset!.

Jag producerar en massa saker just nu men inget jag kan visa just nu eftersom jag inte tagit mig tid att fotografera, jag ska verkligen försöka bli bättre.

Lillasyster ska ha barn nu vilken dag som helst så jag ska få låna hennes två andra barn och gå på bio Laban. Jag måste låna deras bil, vilket jag inte ser fram emot. Den är ENORm, en buss men ska de få med sig tre barnstolar så måste de ha en buss. Nu måste jag ta och hoppa ner i min säng så jag orkar ta hand om vilddjuren imorgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar