söndag 24 maj 2009

Lillebror

Lillebror tar studenten om ett par veckor och jag passade på att sno åt mig att få göra skylten. Jag har använt mig av: grungeboard bokstäver (gjorde om ett o och ett g till en nolla och sexa) som jag klädde med papper. Pearl maker till snirklarna. Blommorna har jag stämplat studentsången på och haft på lite glitter. Bakstycket är ett gammalt bakstycke till en ram som jag klädde med cover up. Sudentmössan är gjord av akvarellpapper och vinyl. Här kommer några närbilder också.








Har även gjort hans kor tmen det får jag vänta lite med. Tillbaka till kortbordet nu. Många bröllopskort, morsdag kort och studentkort måste tillverkas nu. Har gjort hälften så en bit på vägen är jag illafall. Tråkigt väder med blåst så då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag sitter inne och jobbar istället för att göra allt ute som borde fixas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar