fredag 24 april 2009

Skola och scraphelg

I förrgår var jag helt säker på att jag skulle hoppa av min kurs. Sen läste jag en gång till vilken kurs det är som kommer efter den jag läser nu och det är grammatik och performanenalys och den vill jag verkligen gå så då bestämde jag mig för att härda ut. Idag är jag tveksam igen. Vad är det för skit! jag vill inte skriva noveller eller ha fejkade lärarkonferenser där alla är otroligt sarkastiska och plumpa bara för att det är på låtsas. Varför???!!! Jag vill diskutera våra egna val och åsikter inte en fejkad persons. Man måste välja mellan fyra ställningstagande och i verkligheten är jag lite mitt emellan och vill diskutera utifrån det. Nu fick jag ta ett ställningstagande som jag itne alls håller med om (för att ingen annan tagit det) vilket känns rätt meningslöst eftersom jag inte kan relatera till det. Två månader kvar, två månader kvar.............

Imorgon ska jag åka in till Stockholm för att vara med på en scraphelg, har tyvärr inte så mycket inspiration just nu men det kommer väl. Jag kan alltid göra lillebrors studentinbjudningar som måste bli klara samt farmors 80-års kort. Beställde fem stämplar idag från Skogstokiga, vilka underbara stämplar! Ska åka ner nu och hämta mina Inkidostämplar som jag beställt samt köpa en pappersförvaring till träffen, min andra är full med julpapper. Mina två första premier i mn viktnedgång gjorde jag scraprelaterade. 5kg=scrapgrejer för 500kr (inkidostämplarna) 10kg=1000kr scrapgrejer ,har 1kg kvar men hoppat på att gått ner det tills mina stämplar från skogstokiga kommer plus att P får handla lite i London när han åker dit. Han åker en dag tidigare bara för att kunna handla till mig. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar