fredag 13 februari 2009

Inbjudan till dop

Senaste veckan har jag varit så otroligt trött. Jag lovade våra grannar att göra deras dopinbjudningar, vilket var jättekul men jag glömde att jag hade föreläsning på kvällstid även denna vecka. Förra veckan var det en till nio, den var jättebra och denna vecka en till åtta som tyvärr inte var så bra. Det tar en timme hem från jobbet och sen upp igen vid kvart i sex. Ja, ja jag har helt valt det själv! Jag gillar mitt jobb, vill fortsätta att plugga så därför blir det så här. Vi har iallafall bokat en semesterresa i mars/april till Marocko. P har aldrig varit där men jag var där för 11 år sen. Vi skulle åka till Kina för P skulle på konferens men det blev inställt och jag hade redan fått semester så då blev det Marocko. Idag ska jag försöka få till två kort till tävlingar, min lillebrors födelsedagskort (som mamma beställt) samt hämta en bok på ILU och göra en uppgift till min kurs. Sen måste jag lyssna på låtarna till morgondagens melodifestival, HOPPAS att det är bätte än förra veckan! Jag gillade verkligen inte Emilias låt. Hon flipprade med fingrarna på micken (ja jag vet att det inte är låten men jag kan inte koncentrera mig på låten då) och sen var det alldeles för mesigt, hon kan inte ta i. Alcazar var helt ok, men jag ville att Nina skulle gå vidare förstår mig inte på Caroline af Ugglas. Jag tycker hon är cool och gillade verkligen hennes förra låt men denna........... Det är tur att alla får tycka som de vill.




Här kommer dopinbjudningarna:


Lägger också in ett kort som ajg gjorde till några vänners barn som fyllde 1 år för någon vecka sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar